Mijn man kreeg in 2013 de diagnose oogmelanoom, in augustus werd zijn oog verwijderd. Februari 2016 bleek er iets te zien op de controle-echo. Na ct/petscan bleek hij in beide longen een plekje te hebben. De lever wad wasrschijnlijk niet aangedaan. Een operatie in april om de plek rechts te verwijderen leverde 4 uitzaaiingen op, in juli links nog eens 2. En nu bleek vorige week dat er opnieuw iets te zien is in de linkerlong, in de lymfe tussen beide longen en in de lever....
Volgende week naar Leiden voor een gesprek over een trial, maar de arts heeft al gemeld dat dat voor een pril onderzoek zal zijn waarbij geen genezing verwacht mag worden.
Introductie
Re: Leverperfusie
Beste Ella,
Ik heb je verhaal gelezen en wil jou en je man heel veel sterkte toewensen in de komende tijd, hoop voor jullie dat er nog een kans/mogelijkheid bestaat voor de arts om iets voor jullie te kunnen betekenen.
Lieve groeten, Marijke
Ik heb je verhaal gelezen en wil jou en je man heel veel sterkte toewensen in de komende tijd, hoop voor jullie dat er nog een kans/mogelijkheid bestaat voor de arts om iets voor jullie te kunnen betekenen.
Lieve groeten, Marijke