Melanoom 0,86 mm

Behandelingen van een melanoom
marijke

Re: Melanoom 0,86 mm

Bericht door marijke »

Hallo Anneke,

Wat een heftig verhaal wat je schrijft, dat moet een een heel nare ervaring geweest zijn allemaal.
Gelukkig dat deze dermatoloog het plekje op je buik wel serieus genomen heeft en voor de zekerheid nader heeft laten onderzoeken.

Ontzettend begrijpelijk dat je nog angst hebt, ook bij minder heftige ervaringen blijft angst erg meespelen.
Ook de confrontatie van het horen van de diagnose melanoom is voor iedereen schokkend.

Je schrijft dat je blij bent met de opvolging/controles elk half jaar.
Ik weet niet hoe groot jou melanoom was, maar is er nog iets gezegd over een lymphe klier onderzoek? Vanaf 0,80 mm heb je daar recht op.

Ben je in een melanoom centrum onder behandeling? Hier zijn er 14 van in Nederland. Hier is meer kennis aanwezig over melanoom dan in een gewoon streek ziekenhuis.

Ik zie dat je nog geen reacties gekregen hebt op het Forum. Het Forum is niet zo erg actief meer.
Je kunt je ook aanmelden op de besloten Melanoom kennis groep op Face Boek dit is de link https://www.facebook.com/groups/StichtingMelanoom/
Mocht je met iemand (lotgenoot) willen praten over je angst, kun je ook een buddy kiezen van de Stichting Melanoom.

Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk snel een goede wondgezezing, hartelijke groet, Marijke
Plaats reactie