ZEER SLECHTE TERUGKOPPELING- STOP ER MEE

Het archief bevat verouderde onderwerpen
Gesloten
sporten
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 20:54

ZEER SLECHTE TERUGKOPPELING- STOP ER MEE

Bericht door sporten »

Ik plaats hier zeer regelmatig op dit forum.
Ondanks het vaak beleefde verzoek om een terugkoppeling te plaatsen, gebeurt het te vaak, dat men niet meer reageert.

Gisteren gebeurde het weer, diegene plaats zelf weer een item, maar zelf reageren op onze vragen is er niet bij.
Jammer, de goeden moeten in dit geval onder de kwaden lijden, het zij zo.

Het forum zal ik nog volgen, maar niet meer zelf plaatsen.

Iedereen het beste toegewenst,



Ineke
marti
Berichten: 357
Lid geworden op: zo 06 mar 2011, 10:03

Re: ZEER SLECHTE TERUGKOPPELING- STOP ER MEE

Bericht door marti »

Dag Ineke,

Ik schrik van je reactie,ik lees sinds jaren ook uit jouw bijdragen op dit forum altijd veel welgemeende wijze adviezen.

Samen zijn wij toch sterker en beter geïnformeerd- met en door elkaar; laten we dat niet uit het oog verliezen.

Heb respect voor je beslissing maar hoop dat je jouw mening wil herzien.

Fijn weekend

Marti
sporten
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 20:54

Re: ZEER SLECHTE TERUGKOPPELING- STOP ER MEE

Bericht door sporten »

Hallo Marti,


Bedankt voor jouw bericht.
Ik lees ook altijd jouw berichten en vraag mij af, of jij dan ook niet pissig bent, als jij een bericht plaatst, zoals 15 december j.l. om 08.24 en er komt geen reactie.
De persoon om wie het gaat, is wel op het forum en plaatst dan weer een ander bericht, maar even terugkoppelen is er niet bij.

Dit is uiteraard niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, het gebeurt mij te vaak, is ook kwestie van beleefdheid m.i. om even te reageren.

Ik wens je een prettig weekend.

Groetjes,


Ineke
marti
Berichten: 357
Lid geworden op: zo 06 mar 2011, 10:03

Re: ZEER SLECHTE TERUGKOPPELING- STOP ER MEE

Bericht door marti »

Dag Ineke,

Het uitgebreid delen van jouw informatie over AK door zonneschade is zeker niet alleen voor een lotgenoot aan wie je dit schrijft.
Ikzelf heb ik er ook mijn voordeel mee gedaan. Ook de reactie van Marijke, jullie samen, met alle info hierover; gewoon top. Kon daar uit leren, had niets toe te voegen.

Als je ziet dat dit 1178 is 'bekeken', heeft dit veel lotgenoten bereikt.

Ondanks dat ik jouw gevoel goed kan begrijpen dat je 'pissig' bent als je geen terugkoppeling krijgt nadat je zoveel energie hebt gestoken om een lotgenoot te helpen, heb ik dat niet.
Ik vind het jammer, dat wel : Niet alleen omdat wij ook kunnen lering kunnen trekken uit terugkoppeling, maar het is raar dat jij ook geen antwoord krijgt op jouw vraag.

Om je vraag te beantwoorden: Ook al gebeurt dit vaker, het is niet anders, ik heb daar geen gevoel bij.
Waar ik wel een gevoel bij heb is dat dit jou heeft doen besluiten om je terug te trekken, dat zou ik zo jammer vinden; jouw bijdragen hebben al zoveel lotgenoten geholpen, en hoop intens dat je op deze beslissing terugkomt.
Niet alleen voor mijzelf; maar voor alle andere lotgenoten die dit forum bezoeken.

Een hartelijke groet
Marti
sporten
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 20:54

Re: ZEER SLECHTE TERUGKOPPELING- STOP ER MEE

Bericht door sporten »

Hallo Marti,

Wij hebben gisteren contact gehad d.m.v. een p.b.
Ik stel jouw reactie heel erg op prijs en heb besloten om weer actief te worden op het forum.

Ik wens je een goed weekend,


groet,



Ineke
marijke
Berichten: 98
Lid geworden op: vr 10 jun 2011, 07:02

Re: ZEER SLECHTE TERUGKOPPELING- STOP ER MEE

Bericht door marijke »

Hallo Ineke,

Ontzettend fijn om te lezen dat je toch actief wilt blijven. Jouw positieve, ondersteunende en heldere reacties zouden zeker gemist worden op het Forum.
Ik wens je alvast hele fijne kerstdagen en vooral een goed en gezond 2017 toe.

Groetjes, Marijke
sporten
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 20:54

Re: ZEER SLECHTE TERUGKOPPELING- STOP ER MEE

Bericht door sporten »

Hallo Marijke,

Ook jij bedankt voor jouw positieve reactie.

Ik wens je eveneens goede feestdagen en bovenal een gezond 2017.

Met vriendelijke groet,



Ineke
Gesloten