Voorstellen

Voorstelhoekje uit 2019

Voorstellen

Berichtdoor Janskie » wo 23 jan 2019, 11:03

Hoi,
Bij mij is in december 2018 een verdachte plek verwijderd en 2 weken later kreeg ik de uitslag: melanoom stadium 1b.
Gisteren de re-excisie en 2 lymfe verwijderd. Over 2 weken de uitslag. Het is en blijft onwerkelijk, deze diagnose en de medische molen die erbij komt. Afspraak op afdeling oncologie en nucleaire geneeskunde zijn zeer confronterend. Dat je er plots ook bijhoort, bij de wereld die kanker heet.
Janskie

Re: Voorstellen

Berichtdoor marti » wo 23 jan 2019, 19:55

Dag Janske,

Helaas ontzettend confronterend, dacht zelfs na verwijzing naar AvL in 2009: ha ze zien mij aankomen in een kankercentrum...….met zoiets simpels(….). Was ook een confrontatie dat melanoom bij de kankersoorten stond.
Tja - niemand keek er van op, melanoom is een kankersoort. Maar wil je compimenteren: Goed dat je in een 'kankercentrum'bent terecht gekomen.

Gelukkig is er veel veranderd sinds 2009; Stadium 1B - poortwachterklieronderzoek zal je meer info geven; wel/geen therapie,

Ik leef met je mee, kan mij alle emoties herinneren, de vloer verdween onder mijn voeten, maar nu - bijna 10 jaar later - wat meer comfortabel,alhoewel de angst nooit helemaal weg gaat, het wordt langzaam steeds beter - heus !

hou ons svp op de hoogte,

hartelijke groet

Marti
marti

Keer terug naar 2019