Mijn dochter heeft melanoom

Voorstelhoekje uit 2018

Mijn dochter heeft melanoom

Berichtdoor MoedervanNaomi » ma 07 mei 2018, 17:10

Hallo Allemaal,

Ik ben Sandra en afgelopen vrijdag hebben wij de uitslag gekregen van mijn 13 jarige dochter Naomi,dat haar plek op dr been een melanoom is stadium 2!Krijgen morgen een brief van het AVL in Amsterdam,en als het goed is kunnen we daar deze week al terecht!Wat zijn wij geschrokken en hopen zo verder alles in orde is!Ook bang met oog op de toekomst!
MoedervanNaomi

Re: Mijn dochter heeft melanoom

Berichtdoor Patricia » ma 07 mei 2018, 19:50

Goedenavond Sandra,

Wat een heftig bericht voor jullie. Je dochter is ook nog zo jong.
Goed om te lezen dat jullie naar het AVL gaan. In mijn ogen is dat de beste plek voor melanoompatienten.
Er is ook een melanoom patiënten pagina op Facebook, mocht je behoefte hebben aan meer contact.
Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen over het verdere behandelplan. Veel sterkte.

Groet,
Patricia
Patricia

Berichtdoor MoedervanNaomi » ma 07 mei 2018, 21:38

Dank je wel Patricia,ik ben lid geworden ind!
MoedervanNaomi

Berichtdoor marti » wo 09 mei 2018, 21:43

Dag Sandra,

Wat een schok voor jullie. Goed dat jullie naar het Avl zijn verwezen, alhoewel dat misschien onwezenlijk klinkt- ik herinner mij nog dat ik in 2009 dacht~: AvL - kankercentrum- Ik ?? ze zien mij aankomen met mijn huidprobleem...... Maar ja dit is een van de melanoomcentra, en ik hoorde er toch thuis.

Toch is dit HET centrum voor expertise, zeker voor jullie jonge dochter. Goed dat Patricia je hebt gewezen oude FB groep, er is ook een groep voor jonge mensen met melanoom, weet natuurlijk niet of je dochter Naomi daar- wellicht later- behoefte aan heeft.

Voor nu: alle sterkte, laat je goed voorlichten, en als je vragen hebt, stel ze hier gerust.

Hartelijke groet,

Marti
marti

Keer terug naar 2018