Hallo allemaal,
Ik ben Nicole, 33 jaar en in December is er bij mij een melanoom verwijderd. Hij was 3,2 mm en ze hebben meteen de poortwachtersklier weggehaald tijden de re-exisie van mijn been. Daarin zat een hele kleine uitzaaiing. Daarna heb ik een PET-scan gehad en daar was niks meer op te zien. Verder is het nu afwachten of het hiermee klaar is of ik kan deelnemen aan een studie in het Radboud.
Het moeilijke daaraan vind ik dat er ook een placebo groep in zit en je dus niet weet waar je ingedeeld word. Aangezien ik bang ben voor naalden en alles wat met een ziekenhuis te maken heeft vind ik het erg moeilijk of ik hieraan mee moet doen of niet. Ook omdat je geen idee hebt als je niks doet of het wegblijft of terug komt.
Zijn er mensen die ook meedoen aan deze studie? En wat zijn de ervaringen qua, hoe is het vol te houden en wordt je er erg ziek van?
Hoop snel wat te reacties te lezen van lotgenoten. En alle tips zijn natuurlijk welkom qua behandeling of hoe om te gaan met het hele fenomeen melanoom.
Groetjes Nicole