Maligne melanoom in neusholte

Voorstelhoekje uit 2017

Maligne melanoom in neusholte

Berichtdoor dianaribbe@gmail.com » di 28 feb 2017, 13:35

Ik wil mij even voorstellen. In maart 2015 ging ik naar mijn huisarts met een verstopte neus in de ochtend. Hij dacht een bomen allergie en gaf een spray. Dit hielp niet en ik dacht ach zo'n neus.
Januari 2016 ging ik met de zelfde klacht naar een nieuwe huisarts, hij stuurde mij door naar een KNO arts. Deze constateerde een poliep in mijn linker neusholte welke in maart 2016 verwijderd werd. De uitslag was goed.
Op 7 april werd ik door de KNO arts gebeld. De poliep bleek een melanoom en moest in het AVL verder verwijderd worden.
Er volgden scans en er bleken geen uitzaaiingen te zijn maar wel kreeg ik 20 x een bestraling in het hoofd halsgebied.
Nu heb ik sinds begin november geen smaak of reuk meer en dat is best lastig en dat is mild uitgedrukt. Want het zijn wel twee zintuigen die je mist.
Graag zou ik contact komen met mensen die dit ook hebben meegemaakt. Het schijnt een kleine groep patiënten, dus ik hoop lotgenoten te bereiken. Groet Diana Ribbe
dianaribbe@gmail.com

Re: Maligne melanoom in neusholte

Berichtdoor marti » wo 22 maart 2017, 22:16

Beste Diane,
Helaas welkom om dit forum, ik hoop dat je een lotgenoot vindt die ervaringen met je kan uitwisselen, de groep is erg klein, ik zal ook eens vragen via het bestuur of zij iemand kennen, ik zal je dat laten weten in een persoonlijk berichtje. Misschien zou het beter zijn als je niet je e-mailadres op dit forum plaatst.

Het gemis van twee zintuigen is een hoge prijs die je hebt moeten betalen, ik leef met je mee, en hoop op respons voor je zodat je ervaringen kunt uitwisselen.

Op Facebook is een aparte pagina voor melanoom; en oogmelanoom - ook een veel kleinere groep.

Groet
Marti
marti

Berichtdoor marti » wo 22 maart 2017, 22:36

Hoi Diana, heb je vraag doorgespeeld naar de vrijwilligers van Stichting melanoom, een suggestie is ook om - gebruik te maken van de Facebook pagina van het Europese netwerk van melanoom patiënten. Zodra ik iets hoor zal ik het posten.

Marti
marti

Berichtdoor marti » do 23 maart 2017, 07:31

Hoi Diana,

Heb je een Prive Bericht gestuurd,

groet
Marti
marti

Keer terug naar 2017