tim

Voorstelhoekje uit 2016

tim

Berichtdoor tim9888 » za 26 nov 2016, 03:41

heey, afgelopen week is er vastgesteld dat ik melonomenkanker heb
En kom nu in n stroomversnelling, Maandag krijg ik chirurgische ingreep met
de dermatoloog. Dag erna krijg ik schildklier omderzoek lymfklier onderzoek bloed ondz en lever ond.
Nou is mijn vraag ook n beetje wat ik zit met heel veel vragen. laatste weken ben ik constant vermoeid
er zit geen energy niks meer in me en met enige regelmaat overgeven. wat ik wel heel extreem heb is
zweten 4schone onderbroeken/ sokken / shirt stelt niks voor op n dag

Maar nu mijn vraag omdat mn huisarts mij best in het duister laat weet ik nou niet goed hoe ik ermee moet omgaan
ik hoop dat misschien jullie wat duidelijkheid kennen brenge. zelf ben ik er heel nuckter nog over

Mvg tim (21)
Laatst bijgewerkt door tim9888 op za 26 nov 2016, 18:46, in totaal 1 keer bewerkt.
tim9888

Re: tim 21 jaar

Berichtdoor marijke » za 26 nov 2016, 10:31

Hallo Tim,
Wat een heftig verhaal zeg, dat is wel schrikken geweest. Wel goed dat je de weg naar het Forum gevonden hebt.
Er staan je nu een hoop dingen te wachten. Allereerst je ingrepen en daarna het wachten op de uitslagen.
Het is niet zo vreemd dat je daardoor dus met lichamelijke klachten te kampen hebt.

Probeer toch maar rustig te blijven en je vragen aan de artsen zoveel mogelijk van tevoren op te schrijven, misschien kan iemand je daarbij helpen.
Wel vervelend dat je kennelijk niet echt gehoor krijgt bij je huisarts. Misschien moet je het nog een keer proberen en wellicht iemand (familie of vriend) meenemen, want het helpt niet als je met je lichamelijke klachten blijft sukkelen. Als je iemand mee kunt nemen kan die er wellicht wat meer op aandringen dat je wat hulp krijgt.

Ik wens je in elk geval heel veel sterkte en hoop op goede berichten voor je.

Groetjes, Marijke
marijke

Keer terug naar 2016