Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Lucina
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 29 sep 2014, 20:13

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Lucina »

Lieve Jessie,

Wat goed van je dat je dit toch nog even wilt delen met het forum.
We hebben samen veel gemaild in die periode en ik moet nog vaak aan je verhaal denken. zie mail die ik je zojuist gestuurd heb.

Jouw verhaal laat wederom zien dat ziekenhuizen allemaal hun eigen beleid voeren helaas . Ondanks het feit dat je zelf herhaaldelijk hebt gevraagd of het in de hersenen wel goed zat, is er geen scan gemaakt . Ongelooflijk.

Ik wens je heel veel sterkte!
Lieve groetjes Lucina
Anna
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 04 mar 2011, 21:51

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Anna »

Bedankt voor je bericht Jessie, heel veel sterkte voor jullie gezin
Hein2
Berichten: 61
Lid geworden op: di 25 aug 2015, 10:06
Locatie: Kloetinge

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Hein2 »

Jessie . Gecondoleerd. Ik wens jou en je gezin veel harmonie , sterkte en warmte toe na dit groot verlies. Je opmerking over geen hersen-scan doet mij overtuigen nadrukkelijker op onduidelijkheden in te gaan.
Tom
Berichten: 620
Lid geworden op: di 24 sep 2013, 22:21

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Tom »

Oh nee Jessie wat jammer.
Het spijt me zo.

Hopelijk vind je nu ook wat 'rust'...

liefs
tom
Ricardo
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 09 dec 2015, 17:02

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Ricardo »

Hallo Hein,

Wat een geweldig nieuws, dat de Pembro zo goed bij jou geholpen heeft! Het lijkt wel een wonder, als ik lees hoe erg het bij jou was uitgezaaid en dat je nu helemaal " schoon" bent en er niets meer te zien is, echt fantastisch! Wat zal jou dat een goed gevoel geven! Ik ben echt heel erg blij voor je.
Het goede nieuws geeft mij hoop, ook de positieve berichten van Patricia. Uit de bijwerkingen die ik heb en de onderzoeken is inmiddels wel gebleken dat ik in de goede groep ben ingeloot en naar alle waarschijnlijkheid de Pembro krijg. Als ik jullie berichten dan lees, dat weet ik dat ik in ieder geval niet voor niets al mijn kostbare tijd en energie aan de trial besteed en dat het wel degelijke resultaat oplevert. Ik hoop dat de ontwikkelingen op het gebied van immunotherapie zo snel zullen gaan, dat definitieve genezing echt mogelijk is.
Geniet van het goede gevoel, Hein, van harte gefeliciteerd met dit positieve verloop!
Ook Patricia veel succes met de verdere behandeling!

Hartelijke groet,
Ricardo
Ricardo
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 09 dec 2015, 17:02

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Ricardo »

Hallo Jessie,

Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote verdriet en verlies.

Hartelijke groet, Ricardo
Patricia
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 20:34

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Patricia »

Vandaag de uitslag van mijn scan (na 12 behandelingen met pembrolizumab). Er is niks meer te zien! Fantastisch nieuws. Daarom is besloten om te stoppen met de behandelingen. Ik krijg over 6 weken bloedonderzoek en scan en 6 weken erna weer. Als die scans goed nieuws blijven geven, ga ik naar controle scans om de 3 maanden. Mocht er toch weer een uitzaaiing komen, dan wordt er weer verder behandeld. Dat kan zijn immunotherapie, bestraling of bv operatie.
Er valt een last van mijn schouders, geen behandelingen meer, alleen nog controles. Het is nog niet goed te bevatten.
Hein2
Berichten: 61
Lid geworden op: di 25 aug 2015, 10:06
Locatie: Kloetinge

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Hein2 »

Wat een geweldig goed nieuws. Je mag nu wat achter je laten. Een punt even achter al die kuur behandelingen. En dat je verdorie "schoon" mag blijven. Geniet er van.

groetjes Hein
Lucina
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 29 sep 2014, 20:13

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door Lucina »

Hallo Patricia,
Geweldig nieuws!! Dit bericht kan veel mensen weer hoop bieden. Fijn!
Proficiat.
Lekker genieten nu van deze rust.
Lieve groetjes Lucina
PaulaK
Berichten: 21
Lid geworden op: di 31 mar 2015, 17:46

Re: Start Keytruda (pembrolizumab) behandeling

Bericht door PaulaK »

Dag Patricia,

Gefeliciteerd met dit fantastische nieuws! Geniet ervan. Echt hoopgevend voor de toekomst en voor alle melanoompatiënten, Ik ben heel erg blij voor jou.

Vriendelijke groet, Paula
Plaats reactie