START ANTI PD1-delen ervaringen

Re: START ANTI PD1-delen ervaringen

Berichtdoor Vita » do 18 mei 2017, 23:39

ja is heel dubbel hè! Mijn moeder moet volgende week voor de vierde toediening en daarna gaan ze dus inderdaad kijken wat het effect is, net als bij je man. We hebben nog geen exacte datum van de scan.
Vita

Berichtdoor sofie » vr 19 mei 2017, 08:11

Hallo Vita,

Ik krijg al ruim een jaar Pembro met goed resultaat. Het werkt! En....heb geen bijwerkingen, niks. Behalve na infuus paar dagen wat moe en vitiligo ( witte plekken op huid). Maar dat is natuurlijk te verwaarlozen.
Dus: geen bijwerkingen hoeft echt niet gelijk te zeggen dat de immunotherapie niet zou aanslaan.
Hoop op geruststellende uitslag scan voor jullie!

Groet, Sofie
sofie

Berichtdoor Vita » zo 21 mei 2017, 14:45

sofie schreef:Hallo Vita,

Ik krijg al ruim een jaar Pembro met goed resultaat. Het werkt! En....heb geen bijwerkingen, niks. Behalve na infuus paar dagen wat moe en vitiligo ( witte plekken op huid). Maar dat is natuurlijk te verwaarlozen.
Dus: geen bijwerkingen hoeft echt niet gelijk te zeggen dat de immunotherapie niet zou aanslaan.
Hoop op geruststellende uitslag scan voor jullie!

Groet, Sofie

wow geweldig! fijn dat je dit deelt.
Vita

Berichtdoor Hein2 » do 01 jun 2017, 13:46

Ik sluit me hierbij aan. Heel benieuwd allemaal. Ik heb zelf 17 tal infusen pembro gehad en ik nu tumorvrij. Ik had wel vervelende bijwerkingen maar als ik dit lees van Vita valt het re3uze mee. Veel succes.
Hein2

Berichtdoor Lucina » ma 04 sep 2017, 20:16

Hallo allemaal,
Vorige week heeft Jos weer een MRI hersenen gehad in Tilburg. Wederom goed nieuws, alles stabiel, geen nieuwe tumoren. Nu al 2 jaar stabiel in het hoofd!
In oktober staat de halfjaarlijkse CTscan van zijn lijf in AVL op het programma. Ik verwacht dat dit ook goed zal zijn.

Lieve groet van mij.
Lucina

Berichtdoor Patricia » ma 04 sep 2017, 22:04

Hoi Lucina,
Wat fantastisch dit nieuws. Jullie komen van zo ver, het is hoopvol voor ons allemaal. Een lichtpunt nu er zoveel minder goed nieuws is bij mede-patiënten.
Liefs, Patricia
Patricia

Berichtdoor Nita » di 05 sep 2017, 19:54

Wat fantastisch nieuws voor jullie, Lucinda.
Mijn man heeft uitgezaaid melanoom in de lever en deze zomer is gebleken dat er ook een tumor in de hersenen zit. Ik kwam op internet het verhaal van jouw man Jos tegen en dat heeft ons weer hoop en moed gegeven. Super nu te lezen dat het zo goed gaat en fijn dit soort hoopvolle verhalen te lezen. Dank voor het delen.

Hartelijke groet, Nita
Nita

Berichtdoor Vita » vr 29 sep 2017, 13:48

ik heb hier al een tijdje niet meer gelezen, maar omdat ik het zelf ook altijd fijn vind om goede hoopvolle ervaringen te lezen, even een update; met mijn moeder gaat het heel goed, ze heeft nu al 2 scans gehad nadat ze begon met Pembro en beide scans waren goed, de uitzaaiingen zijn veel kleiner geworden. Ze heeft ook nog steeds geen last van bijwerkingen. Superfijn dus!
Vita

Berichtdoor Lucina » vr 20 okt 2017, 18:27

Vandaag de uitslag in AVL van de CT-scan. Wederom goed. Dr Haanen was zeer opgetogen. Al 2 jaar helemaal stabiel.
Over half jaar terugkomen.
Fijn hé?
Lucina

Berichtdoor marti » za 21 okt 2017, 17:36

Lucina,

Volg al geruime tijd je verhaal, en ben ongelooflijk blij je laatste bericht te lezen. Niet alleen dr. Haanen is terecht opgetogen, 2 jaar stabiel, zulk goed nieuws - geweldig,ik deel mee in jullie vreugde.

hartelijke groeten
Marti
marti

VorigeVolgende

Keer terug naar Behandeling - Anti-PD1