vol spanning

voorstelhoekje uit 2014

vol spanning

Berichtdoor bloempie » do 27 nov 2014, 19:39

Hallo,
ik ben een vrouw van bijna 51 jaar en moeder v drie prachtige dochters en bijna tweede keer oma v twee schattige kleinzonen. Helaas voeg ik mij ook toe aan dit forum omdat op mijn bovenbeen vier jaar na een verwijderde moedervlek een soort wild vlees kreeg die afgelopen zomer licht roze kleurde. Ik heb deze plek toch maar een keer aan huisarts laten zien. Doorgestuurd naar dermatoloog en weg laten schrapen voor de zekerheid zei de dermatoloog. Het bleek na een week een melanoom, dit had de dermatoloog nooit verwacht zei hij. Heb drie weken geleden de schildwachtklier laten verwijderen. Er bleken toch vijftig cellen langs de rand te zitten maar volgens chirurg is dit niet zorgwekkend maar voor de zekerheid toch opgestuurd naar avl. Heb na twee weken nog steeds geen uitslag. Ben super zenuwachtig. Ben al sinds 16 september aan het wachten op uitslagen en operatie. Voel mij heel onzeker over de aangetroffen cellen in de schildwacht, maar moet waarschijnlijk nog een week wachten. Je leven staat totaal op zijn kop. Ik wens iedereen veel sterkte!
bloempie

Re: vol spanning

Berichtdoor Flower2014 » do 27 nov 2014, 20:38

Hoi Bloempie,

Wat naar dat je hier aangemeld bent :(

Ik kan me heel goed voorstellen dat je wereld op zijn kop staat!

Ik duim heel hard met je mee dat het avl het vermoeden van de chirurg zal bevestigen.
Heb je al eens naar ze gebeld om te vragen naar de status van het onderzoek?
Misschien dat je dat nog zou kunnen proberen.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht.

Liefs,
Ilona
Flower2014

Keer terug naar 2014