Dag allemaal, 2 jaar geleden een melanoom op mn rug laten verwijderen..tot zover alles ok. Afgelopen maart pijn in de oksel waarvan ik meteen wist dit is niet goed. Voor ik het wist naar het Antoni v L ziekenhuis en inderdaad een tumor in 1 van mn lympheklieren in mn oksel. In juni een okselklierdisectie gehad. Tumor bleek behoorlijk ondertussen 7 bij 4 cm. 13 lymphes verwijderd waarvan er 1 was aangetast, en dwars door de anderen heen groeide. Behoorlijk pijnlijk ondanks behoorlijke pijnmedicatie.
Kreeg de keuze van bestraling of meedoen aan de Combi proef tramerinib. Heb voor het laatste gekozen omdat ze je heel goed in de gaten houden en mocht het misgaan ( placebogroep ?) dan kunnen ze meteen ingrijpen. Dinsdag de laatste onderzoeken en vrijdag medicatie afhalen. Op hoop van zegen. Ben 4 weken geleden op verzoek nog een keer door de pet scan geweest en die was prima. Zijn er hier meer mensen met een okselklierdisectie ? Zelf is me het herstel ( ook al was ik erg sportief) erg tegengevallen. Hoop hier wat herkenning te vinden. Groet John