Lotgenoten

Voorstelhoekje uit 2012

Re: Lotgenoten

Berichtdoor dees » do 02 jan 2014, 15:44

Hoi Marijke,

Nu ct scan was eerst ok geen melanoom maar een zwelling op de bijnier. Na een paar weken belt de internist terug, toch maar even nog een ct scan, na overleg met een collega. Blijkt een bijnier adenoom, komt veel voor maar nu wordt ik onderzocht op hormoonproductie, het blijkt dat de klachten daar van zouden kunnen zijn. Blijf in ieder geval onder behandeling van internist en dermtoloog, is een geruststelling, en jippie het is in ieder geval geen uitzaaiing van mijn eerder verwijderde meleanoom,

groet dees
dees

Berichtdoor Tom » do 02 jan 2014, 22:53

Goed nieuws om het jaar mee te starten Dees!!!
Tom

Berichtdoor Paladium » wo 22 jan 2014, 20:27

Hallo lotgenoten,

Laat ik mezelf ook maar even voorstellen. Mijn naam is Ben en ik ben 49 jaar oud. Mijn geschiedenis met het "monster" begint in 2005.
Per toeval ontdekt dat de uitstulping die van de kuit wordt verwijderd een melanoomtumor met een Breslowdikte van 9mm is. Twee poortwachters blijken ook nog eens goed voor 2mm elk. Uiteindelijk twee lymphestations in de liesstreek verwijderd en een klein jaartje gerevalideerd van de ingreep.
In 2011 wordt de eerste uitzaaing ontdekt. Deze bevind zich op ca. 4 cm van de primaire tumor en wordt weggesneden. Tijdens een reguliere controle begin 2013 zit in het litteken van 2011 een knobbeltje. Ook weggehaald. Blijkt ook een tumor te zijn. PET/CT scan laat uiteindelijk 7 tumortjes in het bovenbeen en een 22 mm dikke verdachte klier diep in de lies zien. Een biopsie van deze verdachte wijst uit dat het ook een tumor is.Snijden is geen optie meer. Sinds oktober dit jaar Dabra/Trama aan het slikken met goed resultaat volgens de scan van begin December.

Ik wens alle lotgenoten veel succes, het nodige geluk en veel sterkte in hun persoonlijke strijd.
Ben
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : viewtopic.php?f=17&t=563
Paladium

Berichtdoor janny65 » vr 20 maart 2015, 17:13

BESTE CLAUDIA,

HOE GAAT HET NU MET JOU?
HEEL HEFTIG VERHAAL STERKTE GEWENST
JANNY
janny65

Vorige

Keer terug naar 2012