Huidmonitor voor onze Belgische Buren

Voorstelhoekje uit 2013

Huidmonitor voor onze Belgische Buren

Berichtdoor HuidmonitorBelgie » di 09 jul 2013, 11:58

Hi,

Lang geleden, las ik in de Libelle dat de app 'huidmonitor' van de stichting Melanoom echt zeer goed is. Ik wil deze app graag zelf uitproberen. Helaas kan deze app nog steeds niet geinstaleerd worden op een Android toestel met een Belgische provider. Ik heb al enkele malen gecheckt of de app in de Belgische Google Play staat, maar tot op heden is niet het geval.

Mag ik vragen om in de zeer nabije toekomst deze app ook voor de Belgen beschikbaar te maken?

Dank bij voorbaat,
Geert
HuidmonitorBelgie

Re: Huidmonitor voor onze Belgische Buren

Berichtdoor jan_035 » di 16 jul 2013, 21:06

Het is helaas niet mogelijk om huidmonitor buiten Nederland te downloaden. Stichting melanoom heeft bewust gekozen voor een Nederlandse versie. Dit heeft te maken met up-dates van de huidmonitor die anders logischer wijze in alle talen dient plaats te vinden en het feit dat er een feed-back mogelijkheid verbonden is aan huidmonitor waarbij eventuele vragen door vrijwilligers van Stichting melanoom beantwoord worden. Stichting Melanoom is door zijn vrijwilligersstatus met beperkte inkomsten niet in staat de huidmonitor in allerlei talen uit te brengen of om vragen in diverse talen te beantwoorden.
Uiteraard geldt voor een deel van Belgie dat taalprobleem niet, voor een ander deel echter wel. We willen voorkomen dat Huidmonitor wordt gebruikt zonder een goede toelichting etc.

Jan
jan_035

Keer terug naar 2013