hallo allemaal

Voorstelhoekje uit 2013

Re: hallo allemaal

Berichtdoor willemijn nicolaas » di 14 mei 2013, 13:06

Hallo Walter

Wij hebben gisteren groen licht gekregen in Leiden en vanavond vliegen wij dus gelukkig naar onze stek in Argeles.
Ik hoop dat het geod blijft gaan en 5juni moet hij terug zijn voor een Scan, om te kijken of de medicijnen de tumor hebben verkleind!!!
Jullie morgen sterkte bij de uitslag.

Groet Willemijn Nicolaas
willemijn nicolaas

Berichtdoor walter hoffmann » vr 17 mei 2013, 16:22

hallo willemijn gelukkig kunnen jullie op vakantie ben erg blij voor jullie.
de uitslag van de scan heeft me vader nog niet gekregen maar hij heeft afgelopen donderdag wel zijn eerste chemo kuur gehad en hij voelt zich behalve moe voor de rest helemaal goed en de moeheid had hij al door de ziekte dus afwachten maar weer

groetjes walter

en een hele fijne vakantie toegewenst
walter hoffmann

Berichtdoor walter hoffmann » zo 06 okt 2013, 14:22

zo ff een kleine update mijn gaat aanstaande donderdag alweer voor dtic kuur nummer 8 wat btreft het aanslaan er zijn erbij die stilstaan en er zijn er bij die kleiner worden sommigen ook heel snel en er zijn er 2 bij die zijn nog geen millimeter geroeid al met al de oncoloog is super tevreden.
wel begint de kuur aardig wat van me vader te vragen moeheid misselijk vergeetachtigheid begint nu ook een rol te spelen maar ja wat wil je met kuur 8 voor de boeg wat dat betreft mogen we trots zijn want er zijn er bij die bij kuur 3 al moeten afhaken helaas
walter hoffmann

Vorige

Keer terug naar 2013