Even Voorstellen....

Voorstelhoekje uit 2013

Re: Even Voorstellen....

Berichtdoor sporten » zo 03 feb 2013, 14:11

Beste Sandra,

Middels een PB hebben wij contact gehad.
Zoals je kunt lezen, zijn velen geraakt door het plotseling overlijden van Gert.

Ik zal Gert blijven herinneren als iemand die zeer betrokken was, doorzettingsvermogen had en bovenal zeer positief was.

Ik wens jou, jullie kinderen, familie en vrienden zeer veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Liefs,

Ineke
sporten

Berichtdoor Suus » di 05 feb 2013, 14:21

Lieve Gert, lieve Sandra,

Wat ben ik geschrokken en ontdaan van het laatste bericht. Ben een tijdje niet op het forum geweest omdat ik nog wat onderzoeken moest ondergaan en in de wachttijd niet voortdurend met melanoom bezig kon zijn, dat hield ik niet vol. Ik heb wel veel aan Gert gedacht in die tijd en toen ik net de gunstige uitslag van mijn laatste onderzoek kreeg, wilde ik het met name aan hem vertellen. En dan staat er dat hij er niet meer is, juist hij, die zo positief was en iedereen een hart onder de riem stak. Wat mooi dat jullie in het ziekenhuis nog konden trouwen, wat wreed dat hij het niet heeft gered. Heel veel sterkte gewenst, dat je Gerts positiviteit nog maar lang om je heen mag voelen.

Liefs,

Suus
Suus

Berichtdoor hedagt » zo 24 feb 2013, 13:57

Beste Sandra,

misschien een wat late reactie,
ik was een tijde niet op het forum.
Wat een enorme schok om te horen dat Gert er niet meer is en dat het zo hard heeft toegeslagen. Hij was een van de eersten die bemoedigend reageerde op mijn schoorvoetende mededelingen op dit forum. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies en het verwerken van deze schok.

hedwig
hedagt

Vorige

Keer terug naar 2013