Heel vreemd

Hieronder kunt u berichten vinden van onderwerpen die verouderd zijn. Het is niet de bedoeling dat u hier op deze berichten een reactie plaatst.

Heel vreemd

Berichtdoor Sisser » do 11 feb 2016, 15:01

Hallo mensen, ik ben een hoop ik nog niet melanoom patient.
Hier komt mijn verhaal:
December 2014: ik heb een plekje aan mijn onderbeen en dit wordt door de huisarts eraf geschraapt met de mededeling dat dit niet iets ernstigs kan zijn dus het wordt niet opgestuurd!
Het plekje groeit weer aan en wordt groter dus Januari 2016 weer naar de huisarts, nu wordt het weg gesneden en opgestuurd!
Na 10 dgn hechtingen verwijderen en krijgt ik (dacht ik) de uitslag, maar nee, het wordt nog verder onderzocht wordt mij mede gedeeld, dus met een paar dagen maar weer bellen.
*18 januari moedervlek verwijdert.
*28 januari hechting verwijdert en geen uitslag
*1 februari gebeld maar nog geen uitslag, wel kon de assistente mij vertellen dat er actieve cellen waren ontdekt en dat er nader onderzoek werd gedaan, het was van Zwolle naar Groningen gestuurd, daar word met pigmenten duidelijkheid geschept. dus morgen maar weer bellen.
*2 februari weer bellen, toen zei de assistente dat zij naar het lab zou bellen en daarna belde ze mij, ...... de patholoog die het had onderzocht kon geen helder beeld krijgen en de andere patholoog was ziek dus vandaar vertraging maar deze ging er nu wel naar kijken! Dit kon wel weer een paar dagen duren.
*8 februari is er weer geen uitslag wordt mij verteld door een andere assistente. Als er nieuws was zouden ze me zo snel mogelijk bellen.
*9 februari niets
*10 februari ik bel zelf maar weer en de assistente zou bellen naar het lab, en wordt terug gebeld, nu wordt mij verteld dat het door een panel moet worden onderzocht omdat men het niet zo goed weet, dit panel komt 1x per maand samen en dat gebeurde 22 februari weer dus ik mocht 23 februari wel weer bellen dus .....ik mag gewoon nog 2 weken wachten!
In totaal duurt dit nu straks dus 5 weken voordat ik uiteindelijk de uitslag heb!

Zijn er mensen met een zelfde soort ervaring?

Groetjes Sisser.
Sisser

Re: Heel vreemd

Berichtdoor Tom » do 11 feb 2016, 16:14

Hoi Sisser,

ik heb het alvast nog niet gehoord.
Beter goed beoordelen dan snel en verkeerd denk ik dan.
Maar het vermindert de spanning niet natuurlijk...

Hou ons zeker op de hoogte!

Groetjes
Tom
Tom

Berichtdoor Sisser » do 11 feb 2016, 22:57

Dank je Tom.
Als ik al de verhalen lees die hier worden verteld, het zijn allemaal helden die voor de dag van morgen gaan met een glimlach.
En .... dan heb ik het over een uitslag die iets langer laat wachten.

Jullie zijn kanjers.
Respect voor jullie allen.
Sisser

Berichtdoor Tom » vr 12 feb 2016, 07:37

Hoi Sisser,

daar moet je zeker niet mee inzitten. Iedereen heeft zijn eigen situatie en context waarin hij/zij de dingen beleeft.
Dat is voor iedereen anders maar ieders gevoelens en angsten zijn allemaal gerechtvaardigd...

Groetjes,
Tom
Tom

Berichtdoor Sisser » do 25 feb 2016, 18:47

Hallo.
Na meer dan 5 weken heb ik eindelijk bericht en dat lijkt gelukkig gunstig.
Ik heb de diagnose Meltump gekregen.
Een soort A typische moedervlek, een beetje een grijs gebied maar klinkt niet ernstig.
Ik krijg nog een re-excisie en krijg hetzelfde protocol als bij iemand die een melanoom re-excisie van een cm.
Maandag wordt het al weggehaald in Zwolle, en dan hoop ik dit af te ronden.

Groetjes
Sisser

Keer terug naar Archief