oedeem been. vaten verkalkt

Hieronder kunt u berichten vinden van onderwerpen die verouderd zijn. Het is niet de bedoeling dat u hier op deze berichten een reactie plaatst.

oedeem been. vaten verkalkt

Berichtdoor annekesmink » do 26 maart 2015, 10:49

Na een heftige periode van oedeem behandeling. Zwachtelen een nieuwe kous en elke week fysiotherapie bleef de pijn zo heftig dat mijn vader niet meer kan slapen. Contact gehad met umcg. ''Bijwerkingen zelboraf'' denken ze

Ik geloofde het niet Dit kan toch niet alleen door de pillen komen. Huisarts is langs geweest bij m'n vader en ze wilde toch dat de vaten werden gecontroleerd.

Afgelopen dinsdag naar ziekenhuis sneek. Na een echo bleek dat de vaten vanaf de lies tot de knie ernstig verstopt zitten.

Zoveel onderzoeken al gehad aan het been afgelopen 4 maanden. Blijkbaar nooit de bloedtoevoer gemeten.

Vrijdag scan. Arts was erg duidelijk ''als we niets kunnen doen zal het been eraf moeten''. Damm
Vandaag is mijn vader naar het umcg voor pet ct scan waar we volgende week donderdag uitslag van krijgen. En dan de spanning wel of niet starten met immunotherapie. Aanstaande dinsdag uitslag scan van de vaten in sneek. Erg veel drukte in korte tijd. Voor ons al heftig laat staan voor mijn vader die nu al drie maanden niet meer op bed slaapt maar in een stoel. Elke avond morfine neemt om een paar uur kwijt te raken van die donkere uren. Slaappillen werken niet. Het is verschrikkelijk om te zien dat de moed om te knokken weg is bij hem. Veel vertrouwen heeft hij niet meer. Hij is ook weer erg misselijk en voelt hem beslist niet goed. Angst dat de zelboraf niet echt meer doet wat ie moet doen spelen nu toch wel mee. Duurt nog erg lang dat het 2 april is met deze angst.
annekesmink

Re: oedeem been. vaten verkalkt

Berichtdoor Louise53 » do 26 maart 2015, 12:43

Dag Anneke

Wat zal dat vreselijk naar voor je zijn om te vader zo te zien lijden.
En dat steeds maar moeten wachten op uitslagen is ook killing.
Dat weet ik inmiddels maar al te goed.

Heel goed dat je op je eigen gevoel hebt vertrouwd dat er iets niet klopte.
Dat blijkt nu ook, verkalkte vaten.
Sterkte de komende tijd, ik leef met jullie mee.

Liefs,

Louise
Hartelijke groet,

Louise
Louise53

Berichtdoor Tom » do 26 maart 2015, 13:34

We duimen mee Anneke!
Tom

Berichtdoor Paladium » do 26 maart 2015, 17:08

**** Anneke, dat valt wel erg rouw op jullie dak.
Maar eens afwachten waar de experts mee op de proppen gaan komen.
Duim voor jullie dat alles met een sisser afloopt.
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : viewtopic.php?f=17&t=563
Paladium

Berichtdoor annekesmink » ma 30 maart 2015, 18:37

Vandaag is mijn vader naar het umcg geweest. Hij had al een paar weken wat misselijkheid wat eigenlijk dit weekend wel heftiger was geworden. LDH waarde weer gestegen. Foute boel. Zelboraf doet niet meer wat hij moet doen. Tumoren in de buik waren weer toegenomen. Woendag mag hij gelukkig wel starten met immunotherapie Ippilimumab. Maar de arts heeft wel haar zorgen uitgesproken het wordt en zware klus. Aankomende 2 maanden wordt erg spannend en moet mijn vader niet luisteren naar zijn lichaam maar ontzettend goed luisteren naar zijn lichaam omdat de tumoren weer kunnen gaan groeien. Ook gaan ze een plan maken voor zijn been deze zal ook in Groningen worden geopereerd. Potverdorie wat is dit heftig allemaal.
annekesmink

Keer terug naar Archief