Jongeren-jong volwassenen met melanoomkanker. (16-35jaar)

Hieronder kunt u berichten vinden van onderwerpen die verouderd zijn. Het is niet de bedoeling dat u hier op deze berichten een reactie plaatst.

Re: Jongeren-jong volwassenen met melanoomkanker. (16-35jaar

Berichtdoor Mad18 » ma 07 okt 2013, 22:02

Welkom!

Na aanleiding van mijn oproep:
Op zoek naar (leeftijds) lotgenoten Melanoom.

Op 23 maart 2013 was ik voor de eerste keer aanwezig op Landelijke Contactdag Melanoomlotgenoten in Breukelen.
Een indrukwekkende dag en veel ervaring opgedaan (helaas, wat misschien ook te verwachten was, waren de deelnemers niet rond mijn leeftijd 19 jaar).

Nu probeer ik samen met Stichting Melanoom jongeren-/jongvolwassenen, die met melanoom zijn geconfronteerd, bij elkaar te krijgen. Ook al ben je gezond verklaard.
Samen met de Stichting proberen we een Landelijke Contactdag te organiseren. (16-35 jaar).

Zo heeft St. Melanoom een eigen forum, waarin ik een forumonderwerp heb gemaakt voor jongeren-/jongvolwassenen (16-35 jaar).
Wil je liever je verhaal kwijt via de mail? Dan kan dat uiteraard ook. Stuur een mail naar Stichting Melanoom voor contact. Zij nemen contact met mij op.

secretariaat@stichtingmelanoom.nl
hulplijn@stichtingmelanoom.nl
Met vriendelijke groet,​

Dit is het forum. Schroom niet om je vragen te stellen. Stelt ze gerust.
Op het forum/privébericht/e-mail.

Mvg,
Mad18

Berichtdoor Nmgn8019 » zo 15 maart 2015, 01:51

Dag Mad,

Ik ben jong en melanoom patiënt. Is dit het stukje van het forum rondom jongeren? Ik zie namelijk weinig berichten...wellicht zit ik verkeerd?
Groetjes.
Nmgn8019

Berichtdoor Stichting Melanoom » vr 05 jun 2015, 09:53

Beste Nmgn8019,

Ik reageer even op je berichtje als medewerker van Stichting Melanoom:
We nodigen jongere (ex) melanoompatiënten en naasten in de leeftijd van 25 - 35 jaar van harte uit om contact
met ons op te nemen. We brengen ze met elkaar in contact en een aantal jongeren is als vrijwilliger betrokken bij de uitvoer van onze activiteiten. Heb je interesse, neem dan even contact op: m.spronk@stichtingmelanoom.nl.

Hartelijke groet,
Marjolein
Stichting Melanoom

Berichtdoor Mad18 » ma 06 jul 2015, 11:58

Beste M.Spronk en Nmgn8019,

Dank Marjolein dat je het even had opgepakt. Mijn excuses ik was er niet meer zo mee bezig.

Ik pak het weer op. Meer aandacht voor melanoom ook voor jongeren.

@Nmgn8019 je had je bericht goed geplaatst. Ik hoop dat de reactie van Spronk je heeft geholpen. Graag kom ik met je in contact.
Groet,
Mad18

Keer terug naar Archief