Perfusie

Plaats reactie
mariomeijers
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 nov 2013, 13:30

Perfusie

Bericht door mariomeijers »

Op 23 januari heb ik een perfusie in mijn linkerbeen gehad (AvL). Tijdens de perfusie is mijn lies mee behandeld. Consequentie was dat er (tijdelijk) een pin in mijn heup werd geplaatst om de afbinding te fixeren. Al met al ben ik heel tevreden met de behandeling. Op de laatste scan (april) lijkt het of de kankercellen inactief zijn geworden. Wel nog lichte actie in knieholte en lies.
In het voorjaar van 2011 werd melanoom geconstateerd met een dikte van 3,5 mm op het linker scheenbeen. Er volgden 2 operaties => alles OK.
Februari 2013 werd 1 grote metastase geconstateerd op de kuit. => operatie. Tijdens het herstel werden nieuwe metastases geconstateerd => operaties. Tijdens het herstel weer 3 nieuwe metastases op het scheenbeen => operatie en vacuumseal op scheenbeen (oppervlakte wond 11 x 13 cm). Tijdens langdurig herstel kreeg ik een trombosebeen en longembolie (oktober genezen verklaard mbt embolie). Vanaf dat ogenblik dagelijks bloedverdunners spuiten en last van lymfe-oedeem.
Begin november weer nieuwe metastases (totaal 9 stuks tot en met januari 2014) op oa kuit en ook de knie en klieren in de lies werden aangetast.
Momenteel weer goed hersteld/herstellend. Voel me goed. Eind april 2014 echo en punctie gehad in knieholte en lies. Morgen naar AvL voor uitslagen en controle.
suzan
Berichten: 23
Lid geworden op: do 08 mei 2014, 15:57

Re: Perfusie

Bericht door suzan »

Jeetje Mario. .. Wat een traject heb je al doorlopen. Hopelijk nu een keer goede uitslagen. En blijft het positief! Ik duim voor je!!
Plaats reactie