Behandeling met Ipilimunab

annekesmink
Berichten: 35
Lid geworden op: do 29 jan 2015, 11:34

Re: Behandeling met Ipilimunab

Bericht door annekesmink »

Hoi judith.

Dit zijn de bijwerkingen van de ipi. Wit brood eten niet te vezelrijk kreeg mijn vader als advies mee. Wat erg belangrijk is dat je bij het minste en geringste aan de bel trekt. De bijwerkingen zijn te behandelen wacht niet te lang ga niet zelf dokteren of denken het valt wel mee. Je loopt zomaar achter de feiten aan. Dat moet je niet willen met deze behandeling.

Heel veel sterkte xxx anneke
judith1983
Berichten: 2
Lid geworden op: di 09 jun 2015, 15:09

Re: Behandeling met Ipilimunab

Bericht door judith1983 »

Hoi Anneke,

Bedankt voor het reageren.
Ik las het slechte nieuws over je vader. vreselijk en heel veel sterkte!

Aan de bel trekken doen we inderdaad gelijk. We zijn dan ook afgelopen woensdag in het ziekenhuis geweest voor een darm onderzoek. Hier kwam niks speciaals uit,behalve dat er een verhoogde ontstekingswaarde in zijn bloed zit. Voor nu eerst verder op max 8 diaree remmers per dag en zo nodig paracetamol voor de verdere klachten.
Wit brood is een goede tip!
Hopelijk gaat het de komende weken beter,over 1.5 week de 2e kuur.
Het is een zelfde soort onrust die er ook was in de 1e periode van de Zelboraf. Je weet niet wat er komt en moet er mee om leren gaan....
Ron67
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 31 okt 2014, 23:39

Re: Behandeling met Ipilimunab

Bericht door Ron67 »

Beste lotgenoten,

ik heb 17 juni weer de uitslag gehad van de laatste CTscan (10 juni)
van Dr. Blank en ze hebben gelukkig weer niks gevonden.
Dr. Blank zei ook, dat de bloedwaardes nog beter waren geworden.
Ik hoef pas weer in september ter controle weer terug te komen.
Ik wens iedereen een fijne zomervakantie toe en dat jullie ook dit
supernieuws ooit ontvangen van jullie dokter.

Groetjes en veel succes.

Ron
rick1981
Berichten: 131
Lid geworden op: do 03 jul 2014, 07:24

Re: Behandeling met Ipilimunab

Bericht door rick1981 »

Gefeliciteerd Ron, volhouden zo!
Lucina
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 29 sep 2014, 20:13

Re: Behandeling met Ipilimunab

Bericht door Lucina »

Ron, wat geweldig nieuws! Gefeliciteerd en geniet van je zomervakantie!

Rick, hoe gaat het met jou?
Dh070
Berichten: 3
Lid geworden op: do 24 sep 2015, 21:34

Re: Behandeling met Ipilimunab

Bericht door Dh070 »

Na juli 2015 geen reacties meer, dat baart mij zorgen :cry:
carladezwaan
Berichten: 1
Lid geworden op: do 22 okt 2015, 20:37

Re: Behandeling met Ipilimunab

Bericht door carladezwaan »

Ik heb 3 weken geleden de eerste gift gehad en krijg deze week de tweede gift. In totaal 4 x met tussenpozen van 3 weken. Op 7 jan de laatste en dan pas de 20e MRI en CT scans, waarvan ws de 27 e pas de uitslag.
Ik probeer naast de kuur gezond te eten en te bewegen. Ik wil hopen dat het allemaal zal meewerken aan genezing, hoewel de kansen maar 20% zijn dat het aanslaat.
Ik heb geen bijwerkingen tot nu toe, behalve een heel lichte huiduitslag.
Ik heb wel last van stress, doordat je onbewust toch steeds bezig bent met de ziekte en het angstige gevoel wat erbij komt kijken. Ik heb 2 kinderen van 18 en 15 en leef gescheiden van mijn man sinds deze zomer.
Goed zorgen voor mezelf doe ik door tijd voor ontspanning te nemen, te mediteren en open te staan voor alle liefde die ik tegenkom op dit pad. En...woensdag ga ik naar een toneelgroep voor kankerpatienten in het Toon hermanshuis. Dit vind ik een hele stap, want ik wil er helemaal niet bijhoren. Maar voorlopig ben ik een mens met kanker en dat heb ik maar te accepteren.
Ik wens allen die in hetzelfde schuitje zitten veel kracht en positiviteit en steun van anderen.
Plaats reactie