Leverperfusie

Behandeling van een oogmelanoom

Re: Leverperfusie

Berichtdoor ard.buning1968 » za 11 feb 2017, 22:05

Mijn vrouw heeft in januari dit jaar een leverperfusie gehad in Leiden nav een oogmelanoom. In zomer 2015 zijn wij in Zwitserland geweest voor bestraling (Paul Schrerren Instituut). Eind 2016 weten wij dat er meer dan 20 vlekken op de lever zitten. heeft iemand hier ervaring mee?
ard.buning1968

Berichtdoor Anna » di 21 feb 2017, 14:04

Hallo Ard, Helaas heeft (nog) niemand gereageerd. Heb je wellicht ook al gezocht naar informatie via faceboek, en dan met name via de groep Voor Oog Melanoom patiënten? Toevallig zag ik vandaag iets voorbij komen over informatie over (lever)perfusie. Ik wens jullie sterkte.
Anna

Berichtdoor Ella » di 28 feb 2017, 12:42

Hallo Ard, ik ben ook overgestapt naar de facebookpagina voor lotgenoten. Daar heb je meer kans op antwoord en een luisterend oor. https://www.facebook.com/groups/288190418239237/
Ella

Berichtdoor Jacq » do 26 okt 2017, 22:35

Hallo Ard,
Ik zie nu pas je bericht op dit forum, sorry, ik hou me vaker bezig op de FBpagina. Ik wil toch even melden dat ik - net zoals je vrouw - in febr. en maart van dit jaar de leverperfusies heb gehad in het LUMC. Ook bij mij zaten er vele kleine tumoren verspreid door de lever, dus opereren was geen optie. Mijn levertumoren zijn (voorlopig) gestopt met groeien, een aantal kleintjes zijn niet meer te zien. Heb wel last van bijwerkingen gehad. Mocht je meer van me willen weten, vragen ed.? Schrijf gerust even een berichtje via de optie prive-berichten op je account. We kunnen dan verder communiceren via persoonlijke mail. Ik wens je vrouw alle kracht en sterkte toe. Hopenlijk gaat het bij haar net zo goed als bij mij. In december hebben we weer een controle-moment. Groetjes, Jacq.
Jacq

Vorige

Keer terug naar Behandeling