uitzaaiing van oogmelanoom op lever

Behandeling van een oogmelanoom

uitzaaiing van oogmelanoom op lever

Berichtdoor natascha » wo 06 aug 2014, 11:03

Hallo iedereen die dit leest ,
Ik heb een vraag: mijn schoonmoeder heeft twee jaar geleden een oogmelanoom laten behandelen, nu hebben ze in juni een uitzaaiing ondekt op de lever. Er zijn redelijk wat vlekken aanwezig nu doet ze mee aan een studie hier in Leuven maar ik heb onlangs gehoord dat er ook een behandeling bestaat in Duitsland. Weet er mij iemand iets over te zeggen of waar ik hiervoor terecht kan .
MVG Natascha
natascha

Re: uitzaaiing van oogmelanoom op lever

Berichtdoor Tom » wo 06 aug 2014, 12:10

Hoi Natascha,

heb wat meer info dan " een studie uit Duitsland"?
Dan kunnen we je misschien beter helpen.

Veel sterkte alvast.
Leuven is top.

Groetjes
tom
Tom

Berichtdoor natascha » wo 06 aug 2014, 14:11

Hey Tom,
Ik weet het. Ik heb iets gehoord in verband met een behandeling die ze in Duitsland doen. Weet niet hoe het in elkaar zit daarmee dat ik het hier vroeg ?Ik ga er volgende week meer tijd insteken om er meer over te komen weten dan heb ik vrij .....
natascha

Berichtdoor natascha » wo 20 aug 2014, 20:24

Hallo Tom
Ik heb ondertussen al wat meer nieuws over de behandeling in Duitsland, maar het is homeopathisch en dat is niet zo doeltreffend, maar ik heb van Marcus nog een behandeling doorgekregen. Dat heb ik ook eens opgezocht en dit vind ik wel interessant. Leverperfusie, maar dit is niet in België en hij ging eens kijken bij de ziekenkas. Als het wordt terug betaald dit zou 60000€ kosten wat niet te betalen is als je niets terug krijgt.Gr Nat
natascha

Berichtdoor Tom » vr 14 nov 2014, 09:29

Bedankt voor de info Natasha! Inderdaad een hele boel geld voor iets dat nog niet bewezen is... ik vind het riskant!
Tom

Keer terug naar Behandeling