Uitzaaiing hersen melanoom man 51

Behandelingen van een melanoom
Plaats reactie
Aart
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 28 jun 2017, 08:02

Uitzaaiing hersen melanoom man 51

Bericht door Aart »

Goede morgen,

Jammer had een heel verslag geschreven maar op bij het opslaan is alles weg :o geen zin om alles weer te typen!

Ik zal het toch maar nog even proberen in het kort;

Behandeling nu vandaag twee weken Zelboraf-Cotellic;
Eerste week;
Voel me goed!! na drie dagen last van het gevoel van dikke handen en voeten maar het is 28-30 graden geweest dus denk dat mee speelt, klopt ook geen last meer nadat de buiten temp gezakt is. Na het innemen van de ochtend medicijnen een licht gevoel van opkomende verkoudheid in keel en rond neus, dat verdwijnt na een uurtje of vijf !! beetje geïrriteerde humor beetje loom in de ochtend verder geen problemen voel me prima!! Wel veel bezoek die we netjes verdelen over de dagen van familie, vrienden en collega's die allemaal het niet kunnen geloven en ons op alle manieren willen steunen wat dan ook erg fijn is :D

Tweede week;
Voel me prima! afgelopen zaterdag ook geen last meer van het verkoudheid gevoel!!! top!! :)
Afgelopen zondag last gekregen voor het eerst van de UV straling van de zon dit had de oncoloog al gezegd en is bekend, rechter hand verbrand ondanks smeren factor 50, onderlip licht geïrriteerd en wangen. Nu dus uit de zon ,hoedje en beschermende kleding en schaduw, schaduw....UV meter op de telefoon.. je voelt de straling echt branden :!: :!:
Eetlust is prima geen verandering alleen sommige etenswaren smaken anders maar niet erg. Nu op naar week drie!
Grt Aart
Louise53
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:16

Re: Uitzaaiing hersen melanoom man 51

Bericht door Louise53 »

Dag Aart

Goed om te lezen dat je de medicatie goed verdraagt.

Als je misschien wat meer respons op je schrijven wilt dan attendeer ik je op de melanoomlotgenoten site op faceboek.
Is een besloten groep, mogelijk vind je het fijn om je daar bij aan te sluiten.

Sterkte met alles,

Hartelijke groet,

Louise
Hartelijke groet,

Louise
marti
Berichten: 357
Lid geworden op: zo 06 mar 2011, 10:03

Re: Uitzaaiing hersen melanoom man 51

Bericht door marti »

Dag Aart,

Lastig de bijwerkingenin week 2, hoop dat het hierbij blijft. Goede maatregelen tegen de zon anders wordt je afgestraft,inderdaad hoed, beschermende kleding schaduw. Jammer dat dit noodzakelijk is en blijft - maar blij dat je je relatief goed voelt, op naar week 3.

Dank je wel voor je verslag.


Beste groet
Marti
Plaats reactie