OOG melanoom werkgroep

Discussie over oogmelanomen

Re: OOG melanoom werkgroep

Berichtdoor kruisman » vr 08 apr 2016, 15:08

Jacq + andere oogmelanomers.
Leuk dat jullie naar de Melanoomdag geweest zijn. De presentatie van Dr. Marinkovic staat uitgebreid te lezen
op de site. Dit voor de mensen die interesse hebben in de behandelingen en prognoses :-)
Gr. Hans
kruisman

Berichtdoor aaf verver » vr 08 apr 2016, 17:57

Dag Hans,
Allereerst ,hoe gaat het met je? Hoop dat het je goed gaat!
Mijn andere vraag is...waar vind ik het verslag van de presentatie waar je over bericht,op welke site?
Alvast bedankt en fijn weekend gewenst,hartelijke groet Aaf
aaf verver

Berichtdoor kruisman » vr 08 apr 2016, 19:37

Hoi Aaf:
Hier de site: www.kanker.nl/uploads/file_element/cont ... 2-4-16.pdf
Hoop dat je het kan openen, anders kan ik je een mailtje sturen.
Mij mij gaat het langzaam aan, maar moet wel geduld hebben.
Gr. Hans
kruisman

Berichtdoor Jacq » wo 19 okt 2016, 15:03

Ondertussen zijn we al weer wat maandjes verder. De projectgroep heeft een nieuwe duidelijke folder gemaakt voor oogmelanoom patiënten, onze eerste prioriteit. Deze kun je vinden op de site van Stichting Melanoom, onder het tabblad Oogmelanoom. Hij is ook als papieren exemplaar aan te vragen.
Deze folder zal breed worden verspreid. Vraag er naar in het centrum waar U behandeld wordt.
Leden van de projectgroep zijn op diverse congressen en seminars in Londen en Kopenhagen geweest om daar meer te weten te komen over het oogmelanoom, lotgenotencontactgroepen, trials, etc.etc. . Het lijkt stil in- en rond het oogmelanoomwereldje, maar achter de schermen wordt hard gewerkt.
Mochten er mensen hier op het forum zijn die belangstelling hebben om te participeren in de oogmelanoomprojectgroep ... meld je aan via Stichting melanoom. We kunnen altijd hulp gebruiken, er is nog veel werk te verrichten om het oogmelanoom 'op de kaart' te zetten. :!:
Jacq

Berichtdoor Marianne » zo 23 okt 2016, 15:26

Beste allemaal,
Sinds 2013 heb ik een melanoom in mijn linkeroog en kijk geregeld op het forum om te zien of er nieuwe informatie is.
Ik wil toch even laten weten dat de projectgroep een mooie folder heeft weten te maken.
Ik heb sommige van jullie wel ontmoet.Ik was ook in Amsterdam op 2 april j.l en in september daarvoor was er een middag in Utrecht waar ik ook aanwezig was.

Groetjes Marianne
Marianne

Vorige

Keer terug naar Oogmelanoom